تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

تبریز بالاخره به آرزویش رسید/8 اسفند نخستین تجربه آسیایی تبریز در رده باشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز روز  هشتم اسفند در نخستین بازی خود در باشگاه‌های آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات خواهد رفت.

تیم تراکتورسازی با تیم‌های الجزیره امارات، الجیش قطر و الشباب عربستان هم‌گروه است.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات که روز سه‌شنبه هشتم اسفند در تبریز برگزار می‌شود را تیم داوری از چین قضاوت خواهند کرد.

های‌تان به عنوان داور وسط و کمک‌هایش ویمینگ هو و وی هان و داور چهارم دی وانگ از چین قضاوت بازی تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات را بر عهده دارند.

ناظر بازی از هند و ناظر داوری از سوریه انتخاب شده است.

بازی دوم تراکتورسازی تبریز با الجیش قطر روز سه‌شنبه 23 اسفند ماه 91 در دوحه قطر برگزار می‌شود.

داور وسط نیشی مورا یوچی از ژاپن، کمک داور اول ساگارا تورو و کمک داور دوم ناگی تویوکی از کشور ژاپن خواهند بود. همچنین کمک داور چهارم نیز علی شعبان از کویت است.

ناظر مسابقه الرحیمی ناصر حمدان حمید از عمان و ناظر داوری مایل حنانیا از فلسطین خواهد بود.

تبریز بالاخره به آرزویش رسید

حضور تیمی از فوتبال تبریز در باشگاه‌های آسیا آرزوی دیرینه‌ای بود که بالاخره با کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر توسط تراکتورسازی محقق شد.

تراکتورسازی در سال‌های 71 و 74 و گسترش فولاد در سال 89 تا یک قدمی کسب جواز حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا پیش رفته بودند، اما با ناکامی در آخرین بازی موفق به این مهم نشدند.

تبریز تاکنون میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی و مقدماتی نوجوانان آسیا بوده، اما هیچگاه تجربه میزبانی باشگاه‌های آسیا را نداشته است.

تراکتورسازی پانزدهمین تیم ایرانی حاضر در آسیا

تراکتورسازی پانزدهمین باشگاه ایرانی است که مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا را دریافت می‌کند.

تاکنون تیم‌های پرسپولیس تهران، پاس تهران، استقلال تهران، ملوان بندرانزلی، شاهین اهواز، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، برق شیراز، فجر سپاسی شیراز، صبای قم، بهمن کرج، سایپای کرج، و مس کرمان از ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا حضور یافته‌اند که چهار قهرمانی با تیم‌های استقلال (دو بار)، پاس و پرسپولیس (جام در جام آسیا) حاصل شده، اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هیچ تیمی از ایران به قهرمانی دست نیافته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس